دکتر محمد ثابت

دکتر محمد ثابت

دکتر محمد ثابت

دکتر محمد ثابت

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قبل از اقدام به تزریق ژل لب چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

رقیق‌کننده‌های خون مانند آسپرین که قبل از استفاده از پرکننده لب استفاده می‌شوند باید دو هفته قبل از مصرف قطع شوندقبل از استفاده از چای سبز، سیر، روغن ماهی، ویتامین E، جینسینگ و نوشیدنی های الکلی که ممکن است اثر رقیق کنندگی خون داشته باشند، نباید استفاده شودزیرا این داروها و فرآورده ها به دلیل اثرات ضد انعقادی می توانند باعث خونریزی و کبودی در ناحیه مصرف شوند.

به همین دلیل توصیه می شود حداقل یک هفته قبل از پر کردن آنها را قطع کرده و مصرف نکنیدعلاوه بر این، هنگامی که یک عفونت تبخال فعال (Herpes Labialis) در ناحیه ای که فیلر اعمال می شود وجود دارد، نباید از پرکننده های لب استفاده شودبه افراد مبتلا به عفونت های مکرر تبخال توصیه می شود 2 تا 3 روز قبل از مصرف قرص های ضد ویروسی خوراکی پیشگیرانه (به عنوان یک اقدام احتیاطی) را شروع کنند و به این ترتیب مصرف پرکننده را شروع کنند.

آیا بعد از  تزریق فیلر لب ورم ایجاد می شود؟

پس از عمل پر کردن لب، افراد ممکن است کمی تورم و کبودی را روی لب‌های خود تجربه کننداین عوارض طبیعی هستند و تورم معمولا تا روز سوم فروکش می کندتقریباً یک هفته پس از استفاده از فیلر، تورم به طور کامل فروکش کرده و لب ها به فرم مطلوب و مورد انتظار رسیده اند

آیا بعد از پر کردن لب، توده ایجاد می شود؟ آیا فیلر لب لیز می خورد؟

در فرآیند پر کردن لب، توده هایی که اغلب در نتیجه تزریق پرکننده به سطح ایجاد می شوند و به صورت سختی احساس می شوند، معمولاً خود به خود یا با ماساژ سبک ناپدید می شوندتوده ای که بعد از تزریق هیالورونیک اسید ایجاد می شود و هنوز بعد از 2 هفته از بین نمی رود با تزریق هیالورونیداز برطرف می شوداز آنجایی که پرکننده های اسید هیالورونیک کاملاً با بدن انسان سازگار هستند و حاوی مواد موجود در طبیعت انسان هستند، لغزش یا جابجایی وجود ندارد.

فیلر لب چقدر دائمی است؟ وقتی اثر پرکننده لب از بین برود چه اتفاقی می‌افتد؟

پرکردن اسید هیالورونیک که پرکاربردترین و ایمن ترین نوع پرکننده در جهان است، تقریباً 12 ماه دوام می آورداز آنجایی که فیلرهای اسید هیالورونیک به طور کامل جذب می شوند، با از بین رفتن اثر فیلر، لب ها به حالت قبلی خود باز می گردنددوره ماندگاری پرکننده لب ممکن است در افراد مختلف کوتاهتر یا طولانی تر باشد.

مضرات فیلر لب چیست؟

انجام عمل پرکردن لب توسط پزشکان متخصص و مجرب در مراکز مجهز بسیار مهم استاز آنجا که روش های پر کردن لب که توسط پزشکان مجرب انجام نمی شود ممکن است منجر به لب های غیر طبیعی، بیش از حد بزرگ یا بدشکل شود.

با این حال، قرمزی و کبودی موقتی ممکن است در نواحی سوزن‌دار در حین عمل ایجاد شودپرکردن لب باید توسط جراحان پلاستیک، ترمیمی و زیبایی که با آناتومی لب و مهمتر از آن در صورت بروز عارضه احتمالی با راه حل آن آشنا هستند، انجام شودبه طور خاص، انسداد ورید لب در نتیجه ورود فیلر به داخل سیاهرگ و از دست رفتن بافت در لب در نتیجه گزارش شده است.

موضوع مهم دیگر این است که محصول مورد تزریق باید دارای گواهینامه CE و کیفیت بالایی باشددر موارد جدی مانند تورم، قرمزی، کبودی که از بین نمی‌رود، سیاه‌شدن یا عفونتی که بیش از 10-7 روز پس از استفاده طول بکشد، لازم است با جراح پلاستیک مشورت شود.

چه مدت طول می کشد تا پرکننده های لب از بین بروند؟

نتیجه پرکننده لب را می توان بلافاصله پس از انجام عمل مشاهده کردناراحت کننده ترین چیز بعد از عمل تورم و ادم در لب ها استاین یک عارضه جانبی مورد انتظار است و پس از گذشت 2-3 روز، شکل لب در عرض 7-10 روز ظاهر می شود

سایر مطالب:

جراحی لیفت بازو

خطرات جراحی شکم

ترمیم بوتاکس

.

 

  • mohamad sabet